info

Contact

M: +4(0) 074 431 31 21
M: +4(0) 074 539 72 30
E: shop@pantofidealergare.ro
program

Program

L: inchis
M - V: 11:00 - 19:00
S - D: 10:00 - 14:00
loc magazin

Magazin

040207, Bucuresti, sector 4, cal. Serban Voda, nr. 234

FAQ

Cum cumpar?

Puteti face comanda prin e-mail (shop@pantofidealergare.ro), prin telefon (0744/313.121 sau 0745/397.230) sau online (www.pantofidealergare.ro). Alegeti modalitatea care este mai avantajoasa pentru dumneavoastra. Va rugam sa nu faceti comenzi duble sau triple. In cazul in care doriti confirmarea comenzii, va rugam sa ne contactati telefonic (0744/313.121 sau 0745/397.230) si sa precizati data si modalitatea aleasa.

Cum platesc?

Modalitatile de plata sunt multiple. Pentru comenzile expediate prin curier puteti sa platiti ramburs (plata la ridicarea coletului) sau in avans prin banca. Pentru produsele ridicate din magazinul nostru din Bucuresti, puteti sa achitati numerar sau cu cardul. Mai multe informatii gasiti aici.

Modalitati de livrare

Comenzile sunt expediate prin curier rapid sau pot fi ridicate din magazinul nostru din Bucuresti. Mai multe informatii gasiti aici.

Cum anulez comanda?

Comenzile pot fi anulate prin telefon (0744/313.121 sau 0745/397.230), insa in timp util, inainte de a fi expediate.

Cum aleg produsul potrivit?

Pentru orice sfat sau recomandare privind alegerea produsului potrivit nevoilor dumneavoastre, consultantii nostri va stau la dispozitie.

Ne puteti contacta prin telefon (0744/313.121 sau 0745/397.230) sau ne puteti transmite mesajul dumneavoastra prin e-mail (shop@pantofidealergare.ro).

Garantia produselor

Produsele comercializate beneficiaza, potrivit dispozitiilor legale in vigoare, de garantie. Solicitarea de acordare a garantiei se face in scris si trebuie sa fie insotita de bonul fiscal original care atesta achizitionarea produsului. Pentru produsele din categoriile imbracaminte si incaltaminte, garantia este de 30 de zile calendaristice de la data inscrisa pe documentul fiscal.

Produsul va fi reparat sau, in cazul in care nu este posibil, va fi inlocuit cu unul identic sau similar, in limita pretului de achizitie. In cazul in care produsul nu poate fi inlocuit, consumatorului i se va rambursa contravaloarea produsului, in termen de 15 zile de la primirea reclamatiei scrise si a produsului in cauza. Garantia se acorda pentru viciile ascunse care nu puteau fi observate de catre cumparator in momentul achizitionarii produsului.

Nu sunt acoperite de garantie defectele aparute ca urmare a nerespectarii instructiunilor de folosire si ingrijire. Utilizarea produselor in alte conditii decat cele pentru care au fost concepute conduce la anularea garantiei. Incaltamintea si imbracamintea vor fi purtate adecvat conditiilor meteo si materialelor din care sunt confectionate. Garantia se anuleaza si in cazul in care produsul este zgariat, patat, rupt, decolorat ca urmare a expunerii la soare sau la alte surse puternice de caldura, reparat sau modificat de persoane neautorizate. Garantia nu acopera uzura normala a produsului sau orice alta forma de deteriorare accidentala sau cauzata de impact.

In cazul in care constatati deteriorari la produsele livrare prin curier, aveti obligatia de a ne contacta in maximum 24 de ore prin telefon (0744/313.121 sau 0745/397.230) si de a ne informa in scris prin e-mail (shop@pantofidealergare.ro).

Daca nu sunteti de acord cu conditiile in care se acorda garantia, puteti returna produsul in maximum 24 de ore de la achizitionare cu conditia ca acesta sa nu fi fost purtat si in conditiile stipulate in sectiunea retur.

Atentie! Nu taiati eticheta interioara a produselor! Lipsa etichetei duce automat la pierderea garantiei. Pentru acordarea garantiei este obligatorie prezentarea produsului in ambalajul original.

Pentru acordarea garantiei este necesar sa respectati instructiunile de curatare si intretinere care insotesc documentul fiscal.

Returnarea produselor

Conform legislatiei din Romania puteti returna produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice de la data inscrisa pe factura sau pe bonul fiscal. Conform OUG nr. 24/2014, pentru returnarea produselor este necesar sa ne transmiteti o cerere de returnare in care trebuie sa va motivati decizia. Aceasta cerere va fi transmisa prin e-mail (shop@pantofidealergare.ro).

Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele:

- puteti returna produsele cu defect de fabricatie (cf. sectiunea Garantia produselor);
- puteti returna produsele care au suferit deteriorari in timpul transportului, insa aveti obligatia de a ne contacta in maximum 24 de ore prin telefon (0744/313.121 sau 0745/397.230) si de a ne informa in scris prin e-mail (shop@pantofidealergare.ro);
- toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie intacte, in aceeasi stare in care le-ati primit (nepurtate, fara pete sau rupturi). Nu sunt acceptate produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, care au fost deteriorate sau care prezinta urme de folosire;
- produsele trebuie returnate in ambalajul original, cu toate componentele, accesoriile;
- produsele trebuie returnate cu toate etichetele intacte, care contin codul de identificare si instructiunile de ingrijire;
- produsele trebuie sa fie insotite de bonul fiscal original care atesta achizitionarea produsului;
- produsele trebuie returnate impreuna cu eventualele cadouri care au insotit comanda;
- costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de catre cumparator.